راهنمای ثبت نام و خرید از Fundednext

معرفی پراپ فرم فاندد نکست FundedNext

وب‌سایت FundedNext یک شرکت معروف در زمینه پراپ تریدینگ در جهان است که کاربران زیادی از سراسر دنیا با آن همکاری می‌کنند. این شرکت دارای چند نوع چالش در سه بخش Stellar، Evaluation و Express است که کاربران می‌توانند هرکدام از آن‌ها را برای پراپ تریدینگ با ویژگی‌های معاملاتی خود است روی متاتریدر 4 یا متاتریدر 5 ایجاد کنند. برای آشنایی کامل با سایت فاندد نکست لطفاً در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

 

در ابتدا اگر راجب پراپ اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد ما مطالعه مقاله پراپ چیست؟ است؛ پس از آن که راجب این مورد اطلاعات کافی را بدست آوردید به ادامه معرفی فاندد نکست (Funded Next) در این مقاله بپردازید.

 

نحوه ثبت نام در فاندد نکست  

آموزش ثبت نام در FundedNext بسیار ساده است، شما ابتدا باید به صفحه اول وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید، روی گزینه Client Area Register کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

آموزش ثبت نام در سایت فاندد نکست

در اینجا باید نام، نام خانوادگی، ایمیل، کشور و رمز عبور خود را وارد نمایید. سپس روی گزینه‌های پذیرش قوانین کلیک کنید و دکمه Register را بزنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود. سپس یک کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد که پس از وارد کردن آن می‌توانید به پنل کاربری خود در سایت FundedNext دسترسی اولیه را پیدا کنید.

 

قوانین FundedNext

مسلما نکته اساسی در همکاری با پراپ فاندد نکست، داشتن اطلاعات کافی از قوانین اجرایی در این سایت است. ما سعی کرده‌ایم بخشی از مهم‌ترین مقررات موجود در سایت را برای شما بیان کنیم:

  • برای جلوگیری از هرگونه مشکل مربوط به آدرس‌های IP، اکیداً توصیه می‌شود که معامله‌گران در طول فعالیت‌های تجاری خود در سایت، از یک دستگاه با یک آدرس IP منحصربه‌فرد استفاده کنند.
  • هنگام استفاده از FundedNext، مشتریان می‌توانند از خدمات VPN و VPS برای دسترسی به پلتفرم استفاده کنند. برای کاربران VPN، استفاده از VPN های پولی و انتخاب یک IP خاص در داخل یک کشور برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی توصیه می‌شود. کاربران VPS باید خدمات پولی با آدرس‌های IP اختصاصی را انتخاب کنند و از استفاده VPN و VPS های اشتراکی خودداری نمایند.
  • کاربران می‌توانند در معاملات خود از EA و اکسپرت‌ها استفاده نمایند.
  • در چالش ۱ مرحله‌ای Stellar، شما باید حداقل ۵ معامله جداگانه را برای پاس کردن چالش خود انجام دهید. نیازی نیست که روزهای معاملاتی شما پشت سر هم باشد. همچنین هیچ قانونی برای حداقل روزهای معاملاتی در حساب FundedNext وجود ندارد.
  • در اولین برداشت شما می‌توانید ۶۰% از سود را برداشت کنید، اما در برداشت‌های بعدی به ترتیب بین ۷۵ تا ۸۰% سود متعلق به شما خواهد بود.
  • بعد از موفقیت در چالش حتماً باید حساب خود را از طریق ارائه مدارک هویتی، احراز نمایید.
FundedNext یک وب‌سایت معتبر در زمینه پراپ فاندینگ است که معامله‌گران حرفه‌ای برای دریافت سرمایه معامله‌گری می‌توانند از آن استفاده نمایند. تریدرها بین 6000 دلار تا 20000 دلار می‌توانند از این سایت سرمایه دریافت نمایند.

 

 

با فاندد نکست در چه کشورهایی می‌توانیم معامله کنیم؟

فعلاً در فهرست ثبت نام سایت FundedNext، نام کشور ایران وجود دارد و به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد، اما باید دقت داشته باشید که هر لحظه ممکن است حتی بدون اطلاع قبلی و به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی، همکاری با کاربران ایرانی را قطع کند.

آیا FundedNext قانونی است؟

شرکت فاندد نکست در کشورهای امارات متحده عربی و بنگلادش به ثبت رسیده است و فعالیت خود را به طور قانونی در این دو کشور انجام می‌دهد، کاربران ایرانی باید در نظر داشته باشند که قانونی بودن چنین شرکت‌هایی به‌منزله پایین بودن ریسک همکاری با آن‌ها نیست.

پلن های FundedNext

در سیستم سایت FundedNext، چالش‌های مختلفی با شرایط معاملاتی گوناگونی وجود دارد که ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین آن‌ها را در قالب جدول زیر با مشخصات کامل برای شما بیان کنیم:

پلن ها Evaluation Express Stellar
Consistency Non-Consistency قدم اول قدم دوم
فاز چالش 2 1 1 1 2
اشتراک سود فاز چالش 15% 15% 15% 15% 15%
هدف سود P1:10%, P2:5% 25% 25% 10% P1: 8%, P2: 5%
حداکثر ضرر روزانه 5% 5% 5% 3% 5%
حداکثر ضرر کلی 10% 10% 10% 6% 10%
نوع Drawdown Balance Based Balance Based Balance Based Balance Based Balance Based
محدودیت زمانی P1: 4 weeks P2: 8 weeks No Time Limit No Time Limit No Time Limit No Time Limit
حداقل روز معامله 5 10 10 5 5
کمیسیون 3$/Per Lot 3$/Per Lot 3$/Per Lot 3$/Per Lot 3$/Per Lot
تقسیم سود تا 90% 90% 90% 90% 90%
اهرم معاملاتی 1:100 1:100 1:100 1:30 1:100
تجارت اخبار دارد ندارد ندارد دارد دارد
برگزاری آخر هفته دارد ندارد دارد دارد دارد
مشاوران متخصص دارد دارد دارد دارد دارد
کپی ترید دارد دارد دارد دارد دارد
کد تخفیف 10% 20% 20% 10% 10%
قانون سازگاری ندارد دارد ندارد ندارد ندارد
پرداخت اول ماهانه ماهانه ماهانه هفتگی ماهانه
پرداخت‌های بعدی هفتگی ماهانه ماهانه هفتگی هفتگی

 

آموزش واریز و برداشت فاندد نکست

برای خرید یک چالش و پرداخت آن باید از پنل کاربری خود به بخش Biling مراجعه کنید، سپس طبق تصویر زیر، چالش مد نظر، پلتفرم و سایر موارد را انتخاب نموده و روی گزینه Enroll Now کلیک کنید.

 

مرحله اول آموزش واریز و برداشت در فاندد نکست

 

سپس وارد صفحه پرداخت خواهید شد، در این صفحه همان‌طور که می‌بینید می‌توانید از سه روش کارت‌های اعتباری، ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی استفاده کنید. بهترین روش پرداخت برای کاربران ایرانی استفاده از ارزهای دیجیتال است.

 

مرحله دوم آموزش واریز و برداشت در فاندد نکست

 

برای برداشت سود نیز پس از احراز هویت، می‌توانید به همین شیوه عمل کنید. یعنی در پنل کاربری خود روی Drawdown کلیک کنید، حسابی که قرار است از آن برداشت کنید، میزان مبلغ برداشتی را انتخاب کرده، سپس از طریق کیف پول ارزهای دیجیتال، سود خود را برداشت نمایید.

FundedNext یک پلتفرم پراپ تریدینگ است که به معامله‌گران حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سرمایه شرکت، به صورت ریسک‌پذیرتر و با حجم معاملاتی بالاتر معامله کنند. این پلتفرم در سال 2018 در انگلستان تاسیس شد و اکنون به معامله‌گران در بیش از 100 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد.

مزایا و معایب FundedNext

سرمایه اولیه بالا: فاندد نکست به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا با سرمایه اولیه تا 200,000 دلار معامله کنند. این میزان سرمایه اولیه، فرصت‌های بیشتری برای معامله‌گران ایجاد می‌کند و می‌تواند به آنها کمک کند تا سود بیشتری کسب کنند.

سهم سود بالا: فاندد نکست به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا 90 درصد از سود خود را برداشت کنند. این میزان سهم سود، یکی از بالاترین سهم سودهای موجود در بازار پراپ تریدینگ است.

فرآیند ارزیابی ساده: فاندد نکست فرآیند ارزیابی ساده‌ای دارد که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حساب سرمایه‌گذاری شده دسترسی پیدا کنند.

ارائه خدمات به ایرانیان : فاندد نکست از معدود پراپ هایی است که در حال حاضر سالهاست به ایرانیان سرویس می دهد.

محاسبه دراودان بر اساس بالانس

عدم وجود محدودیت زمان برای پاس کردن چالش

روش های پرداخت FundedNext

برای خرید حساب پراپ می توان از روش های معمولی پرداخت با کردیت کارت ، انتقال بانکی استفاده کرد که متاسفانه برای اکثر ایرانیان پرداخت با این روش ها قابل انجام نیست اما فانددنکست مدتی است که پرداخت با ارزهای دیجیتال نظیر تتر ، بیت کوین و … را نیز به روش های پرداختی خود اضافه کرده است که با توجه به محدودیت های موجود برای ایرانیان ، این روش بهترین روش برای پرداخت و دریافت سود از فانددنکست است.

شروط پاس کردن چالش FundedNext

در این پراپ برای پاس کردن چالش باید دو مرحله را پشت سر بگذارید :

1.مرحله اول :

  • کسب 8 درصد سود(توجه داشته باشید که هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و این از ویژگی های مثبت فانددنکست است).
  • رعایت حد ضرر 5 درصد روزانه ( در روز نمیتوانید بیشتر از 5 درصد ضرر کنید)
  • رعایت حد ضرر 10 درصد ماهانه(در ماه نمی توانید به صورت مداوم بیشتر از 10 درصد ضرر کنید)

2.مرحله دوم :

  • کسب 5 درصد سود(توجه داشته باشید که هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و این از ویژگی های مثبت فانددنکست است).
  • رعایت حد ضرر 5 درصد روزانه ( در روز نمیتوانید بیشتر از 5 درصد ضرر کنید)
  • رعایت حد ضرر 10 درصد ماهانه(در ماه نمی توانید به صورت مداوم بیشتر از 10 درصد ضرر کنید)

پس از اینکه این دو مرحله را پشت سر بگذارید ، یک حساب واقعی در اختیار شما قرار میگیرد که می توانید با آن به کسب سود بپردازید.محدودیت های موجود در مرحله چالش ، در حساب واقعی نیز به قوت خود باقی هستند و در صورتی تخطی از آن ، حساب باطل خواهد شد.

رعایت حد ضررهای مربوطه ، هر چند بر روی کاغذ آسان به نظر می رسد اما در عمل اینگونه نیست،توصیه می کنیم قبل از خرید حساب پراپ از فاندد نکست ، توانایی خود را بر روی حساب دمو بسنجید و سعی کنید تمامی محدودیت های پراپ را رعایت کنید.همچنین اگر به صورت کلی آشنایی با مباحث ترید ندارید ، می توانید پاس کردن چالش را به ربات پاس کردن چالش پراپ بسپارید.

سود پرداختی در FundedNext

میزان سود دریافتی کاربر ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد تریدر دارد و نمی توان کف و سقف مشخصی را برای آن در نظر گرفت.در فاندد نکست می توان حساب هایی از 15 هزار دلار تا 200 هزار دلار خریداری کرد و پس از پشت سر گذاشتن چالش ها ، حساب واقعی دریافت کرد و به کسب درآمد دلاری پرداخت.

تریدری که بتواند چالش ها را با موفقیت پاس کند و در روز 1 درصد سود کسب کند حدودا طبق این جدول می تواند در ماه درآمد دلاری داشته باشد.

مارجین حساب سود حاصله درماه
15000 دلار 3000 دلار
50000 دلار 10000 دلار
100000 دلار 20000 دلار
200000 دلار 40000 دلار

به کمک پراپ ها و ربات های رسا می تواند به کسب درآمد دلاری بدون دانش و سرمایه برسید.

ما با استفاده از متخصصین خبره در زمینه فینتک ، هوش مصنوعی و بازارهای مالی ربات فارکس رسا را توسعه داده ایم که مخصوص حساب های واقعی هستند که پس از پاس کردن چالش ها در اختیار کاربر قرار میگیرند.با توجه به سخت گیری های زیاد در مورد رعایت قوانین ، این ربات تمامی محدودیت های پراپ ها را به دقت رعایت می کنید و شما می توانید به راحتی درآمد دلاری داشته باشید.

نتیجه گیری :

فاندد نکست ، یکی از بهترین انتخاب ها مخصوصا برای ایرانیان است،این شرکت یک پلتفرم پراپ تریدینگ با مزایا و معایب خاص خود است. این پلتفرم می‌تواند برای معامله‌گران حرفه‌ای که به دنبال فرصت‌های معاملاتی بیشتری هستند، گزینه مناسبی باشد.

راهنمای ثبت نام و خرید از FundedNext

مراحل ثبت نام:

  • با استفاده از کلید بالا وارد سایت فانددنکست شوید و مانند تصویر زیر گزینه Register را انتخاب کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود ، اطلاعات درخواستی نظیر ایمیل ، رمز عبور ، کشور و نام خود را باید وارد کنید.
  • پس از پایان ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوید و مانند تصویر زیر گزینه Start Challenge را در پایین گوشه سمت چپ انتخاب کنید. :
<strong> <strong>6<strong>
  • پس از آن وارد صفحه انتخاب جزئیات اکانت می شوید، در صورتی که میخواهید از ربات پاس کردن پالش پراپ استفاده کنید ، حتما گزینه ها را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.(نوع حساب : Stellar،دو مرحله ای،متاتریدر 4 و Swap)
  • در سمت چپ صفحه هم ، مارجین حساب مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید و وارد صفحه پرداخت شوید:

می توانید هزینه را با کارتهای ویزا و مستر و یا کریپتو پرداخت کنید.در صورتی که دسترسی به کارت بانکی برای پرداخت ندارید ، بهترین گزینه پرداخت با کریپتو است که می توانید با تتر ، بیت کوین و یا سایر ارزها فاکتور خود را پرداخت کنید. پس از پرداخت اطلاعات حساب شما به ایمیل شما ارسال می شود و میتوانید شروع به پاس کردن چالش کنید.

آنچه در معرفی FundedNext خواندیم

همان‌طور که در مقاله معرفی سایت فاندد نکست خواندیم، این شرکت یک پراپ فاندینگ است که کمک می‌کند تا معامله گران حرفه‌ای، بعد از گذراندن تست‌های آن، بتوانند یک حساب معاملاتی با بالانس چند صد هزار دلاری را برای ترید کردن دریافت کنند. سود حاصله از معاملات طبق تعرفه هر حساب، بین تریدر و وب‌سایت تقسیم خواهد شد.